איך לשמור על הבית תמיד קר ונעים?

תוכן עניינים

מאת מערכת אתר www.finder.co.il

הקיץ הישראלי יכול להיות קשוח במיוחד, ולעבור אותו בלי אמצעי קירור איכותי יכול להיות קשוח עוד יותר. יש מגוון שיטות ומכשירים שיכולים לקרר את הבית, אבל צריך לדעת כיצד להתאים אותם לחללים בבית או לשימושים שלכם בהם. אספנו עבורכם את שלושת השיטות הקלאסיות והטובות ביותר שקיימות כיום לקירור הבית.

מזגן

מזגן הוא ללא ספק האופציה היעילה והנוחה ביותר לקרר את הבית שלכם. מזגן הוא פתרון מעולה לקירור של בתים או חדרים גדולים וניתן לשלוט עליו בקלות באמצעות שלט אלחוטי. למי מכם שיש לו אלרגיות, מזגן יהיה פתרון הקירור האולטימטיבי. במזגן קיימים מסננים המסננים את הלכלוך והאבק שבאוויר ומוציאים לחלל בו הם נמצאים אוויר קר ונקי. בנוסף, מזגן יכול לעזור לכם למנוע התייבשות בימים חמים במיוחד. אם אתם נמצאים בחלל קריר כנראה שתזיעו פחות, מה שישמור על נוזלי הגוף שלכם מאוזנים. מזגנים הם אופציית הקירור היקרה יותר מבין השלוש שנציג כאן, בעיקר בגלל ההתקנה שלה והמערכת החכמה שמפעילה אותו.

כיום יש שתי שיטות להתקנת מזגנים: מזגן מרכזי ומזגן עילי. מזגן מרכזי הוא למעשה מזגן גדול המותקן במקום לא גלוי לעין בבית והוא מוביל את האוויר הקר בכל הבית, מה שמאפשר לכם להביא את כל הבית לאותה טמפרטורה. מזגן מרכזי יעזור לכם לשמור על מזג אוויר נעים בתוך הבית לא משנה מה מזג האוויר בחוץ. בנוסף, ניתן להתקין מזגן בכל חדר בנפרד ולשלוט עליו בנפרד באמצעות שלטים ייעודיים. שיטת התקנה זו תחסוך לכם מקום ותקרר את החדר בקלות.

מאוורר

למי מכם שרגישים לקור אבל עדיין רוצים להנות תמיד מרוח נעימה ומרעננת, מאוורר יכול להיות אמצעי הקירור המושלם. מאוורר הוא אופציה מעולה לאוורור נעים של החצר או הפרגולה שלכם. קשה יותר להתקין מזגנים בחוץ ולעיתים הם יכולים להיות עוצמתיים מדי, אז מאוורר יכול לסגור לכם את הפינה בצורה מושלמת.

בנוסף, מאוורר יכול להיות תחלופה מעולה למזגן בלילות פחות חמים או לחדרים של ילדים. הם צורכים פחות חשמל ממזגנים וניתן לשלוט על העוצמה שלהם וכיוון הרוח ביתר קלות מאשר במכשירי קירור אחרים. על אף שהמחיר משתנה בין דגם לדגם, מאווררים ביתיים לרוב זולים משמעותית ממזגנים ביתיים, אז חשוב לקחת זאת בחשבון.

כיום קיימים כמה סוגי מאווררים פופולריים: מאווררי תקרה המותקנים על התקרה וכך מספקים קירור מקיף לכל החלל בו הם נמצאים, מאווררי קיר המקובעים לקיר מסוים בבית ומבצעים עבודה דומה לזו של מאוורר התקרה רק בצורה ממוקדת יותר ומאווררים ניידים הניתן לקחת לכל מקום. קיימים המון סוגים של מאווררים ניידים בשוק, תוכלו לבחור את האידיאלי עבורכם לפי גודל הרגל עליה הוא נמצא, גודל המאוורר עצמו, עוצמת הרוח והעמידות שלו.

 

מזגן נייד

למרות שנשמע מוזר לדמיין מזגן נייד, יש סיכוי גבוהה שראיתם אחד כזה באירוע שהייתם בו שהתרחש בחוץ או אם ישבתם במסעדה בחוץ. השימוש המוכר של מזגנים ניידים הם באירועים גדולים וחיצוניים, מה שאומר שלרוב הם גדולים מאוד, אך בשנים האחרונות נפתח שוק רחב של מזגנים ניידים קטנים יותר. מזגן נייד יכול להיות פתרון מעולה למי מכם שגרים בשכירות או נמצאים הרבה בנסיעות ולא רוצים להשקיע בהתקנה של מזגן רגיל ולא מסתפקים ברוח של המאוורר.

מזגן נייד יכול לספק לכם את כל התכונות של מזגן רגיל מבלי הצורך לקבע אותו לקיר או להשקיע בהתקנה ארוכה. המזגן הנייד יחסוך לכם במקום, הודות לגודלו הקומפקטי, ופליטת האוויר היבש שלו יכולה להיות מועילה באזורים לחים. המזגן הנייד הוא יותר ממוקד ממזגן רגיל, כך שלא תהיה לכם בעיה לקרר אזור אחד בלבד אם תרצו בכך.

אז איך תוכלו לדעת איזה גוף קירור הוא המתאים ביותר עבורכם? את זה רק אתם תוכלו להגיד. לפני שאתם ניגשים לקנות גוף קירור, תשאלו את עצמכם איזו שיטת קירור אתם יותר אוהבים, איזה מוצר יענה בצורה הטובה ביותר על הצרכים שלכם וחשוב לזכור גם את העניין הכספי. בסקירות אחרות שלנו תוכלו לראות את ההמלצות שלנו על המזגנים, המאווררים והמזגנים הניידים הטובים ביותר שקיימים היום בשוק.