חתונות הן עסק יקר – תהיו חכמים

תוכן עניינים

הכנות לחתונה מלוות בהרבה דאגות ולחץ מרצון להשיג את הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר.

לפעמים זוגות צעירים מוצאים את עצמם בדילמות קשות, במה כדאי להשקיע ואיפה כדאי להתפשר כדי לנצל את המקסימום מהתקציב ועדיין לעמוד בציפיות של האירוע הגדול בחייהם. חתונה היא עסק יקר, המחירים בשוק החתונות אומנם מתחרים זה בזה אבל עדיין גבוהים.

 

תסמכו על עצמכם בלבד

כאשר יש תקציב גם אם הוא לא גבוה במיוחד המחשבות נוטות לזגזג אל עבר האורחים וכמה הם ישימו במעטפה. לא תמיד קל להסתמך על אורחים מסוימים, לא כולם ישימו סכום הגון, יש מקרים בהם הסכום הכתוב בצ'ק בקושי יכול לכסות את המנה שהבן אדם אכל באירוע, ובטח שלא ניתן לחזות את הסכום הכולל שיצא בספירת כל המעטפות, ובדיוק בגלל זה חשוב מאוד לעמוד מאחורי התקציב אותו מגדירים מראש.

 

אז איך בכל זאת אפשר לדאוג למחירים הוגנים מבלי לחרוג מהתקציב?

כאשר מתחילים לחפש מקום לצורך האירוע חשוב לזכור כי המיקום חייב להיות כמה שיותר נטרלי ומותאם לאורחים, חתונה בצפון יכולה להיות מדהימה, אבל כשמדובר באורחים שגרים בדרום הרבה פחות. חייבים להתחיל לחפש בזמן אולם או גן אירועים, אירועים יש בשפע, וגם הצעות נישואין, האירוניה היא שבחודש שהרווחתם הכי פחות כסף מהעבודה, הוזמנתם ל6 חתונות שונות, וזה הגיוני כי לרוב התאריכים מקבילים. כדאי לשריין מראש את התאריך, ולוודא כי בהחלט עוד נשאר מקום לטובת האירוע שלכם, ככל שהזמן אוזל המחיר גדל. במקרים בהם אין תאריך אחר, לא להיתקע ולהמשיך לחפש, אולמות יש בשפע, ואפשר תמיד לחגוג באולם אירועים חדש שמנסה להשיג לעצמו שם טוב בתחילת הדרך, ולמי שחושש אפשר גם לשלב קונספטים כמו חגיגה בחיק הטבע.

 

תגדירו מה הכי חשוב

אתם חייבים להיות כנים עם עצמכם ולדעת כמה כסף אתם יכולים להשקיע ומה חשוב לכם יותר, הרבה פעמים לאחר הערכת מצב בינכם תוכלו לגלות כי יש דברים עליהם ניתן להתפשר, וגם צבע במפיות הוא בסך הכל צבע, וזה בסדר שיהיו פחות פרחים מכמה שרציתם בסידור, כי כאשר חוסכים כסף על הפרטים הקטנים, משקיעים אותם בפרטים החשובים באמת, ובגדול.

 

אוכל

אם אתם בוחרים קייטרינג רצוי לזכור שמדובר באוכל של חתונה, הוא צריך להיות טעים, טוב, ומשביע. לא תמיד חייבים להביא שף, ולפעמים העלות דרך אולם האירועים תהיה זולה יותר ועדיין איכותית בטעם ובאוכל המוגש לאורחים של האירוע. רצוי לבדוק זאת עם הבעלים של אולם האירועים מראש, ככה חסכתם עלויות נפרדות של קייטרינג, והשקעתם את הכסף בחוכמה – יכולתם לבחור אולם אירועים בעל שם טוב גם מבחינת האוכל, ולא נאלצתם להשקיע עוד סכומים על צוות נפרד, עם קייטרינג מיוחד והכל בא בחבילה אחת.

 

התארגנות

איפור ושיער, הם שני דברים חשובים מאוד וחשוב לזכור לוודא שתיק העבודות תואם את המציאות. מומלץ לוודא את הציפיות מראש כדי לא להתאכזב בחתונה עצמה ולגלות שהושקע מחיר מופקע עם תוצאה לא איכותית. רצוי לקבל המלצות בנוגע למי שידאג למראה של הכלה במהלך חתונתה מראש, ועדיף שלא לשכור חובבנים חשוב לזכור שהמראה הרבה פעמים הוא חלק משמעותי באירוע, ואם בוחרים לקחת את השירותים האלו אסור להתפשר על האיכות ועל הרמה, ולפעמים גם לא על המחיר.

 

ביגוד

שמלות כלה וחליפות חתן יש בשפע, והרבה פעמים אפשר למצוא חנויות שמאפשרות את השכרתם, בעידן של היום זה מקובל ולגמרי בסדר. לא חייבים להוציא עשרות אלפי שקלים על בגד שילבש פעם אחת בחיים, כאשר אין מספיק תקציב. ואם כבר הולכים על האפשרות של רכישת שמלת הכלה וחליפת החתן רצוי לבדוק בכמה בתי עסק עד למציאת השמלה המושלמת והחליפה המוצאת חן בעיניי החתן, במחיר הסביר ככל הניתן מבלי להתפזר. עדיף להשקיע את הכסף על ירח דבש מושקע ומפנק, אבל זאת רק המלצה שלנו.

 

צילום

בחיפוש אחר צלם חתונות חשוב לזכור כי המחירים בשוק הם בסך הכל דומים, והכל מושפע מהחבילת צילום אותה אתם בוחרים לקחת, ואנחנו ממליצים בחום לבחור בחבילת צילום לחתונה שתואמת את הציפיות שלכם מצילום החתונה. כאשר אתם מרכיבים את החבילת צילום ומיידעים את הצלם בתקציב שלכם, הרבה פעמים תתקבל תשובה ישירה של האם אפשר או אי אפשר להתגמש. חשוב מאוד לשים לב לאיכות התוצרים של צלם חתונות, התוצרים הם המראה שלכם למה שיתועד בחתונה שלכם. והזיכרונות שלכם מתוך האירוע חייבים להיות במקום הראשון, כי אחת הסיבות שמזמינים אורחים, וחוגגים את האהבה שלכם היא תיעוד האהבה והצפתה לעולם.

בעתיד כשתרצו לספר לנכדים שלכם על החתונה המרגשת של חייכם תצטרכו להוציא איזה אלבום דיגיטלי. ללא צילומי חתונה איכותיים וללא תוצרים מעולים שעולים על הציפיות שלכם לא יישאר זכר לאירוע מלבד הזיכרונות בראש שלא תמיד אפשר להעביר במילים, ותמונה טובה יודעת לעשות את העבודה בשבילכם, לא סתם אומרים כי תמונה אחת שווה אלף מילים, והרבה תמונות שוות אין ספור. ואם כבר מדברים על צילום חתונה, אצלנו אתם תוכלו ליהנות מחבילת צילום המורכבת בהתאמה אישית לציפיות שלכם בהתאם לתקציב שלכם, כי בכל זאת, חתונות לא חייבות להיות עסק יקר, הכל תלוי בעין המתבונן.

 

אנחנו ממליצים לכם להרים אלינו טלפון, ולשמור את המספר, כי נשמח לקחת חלק ולעזור לכם גם באירועים הבאים שלכם וגם באירוע החתונה.

www.bemazal.com