טיפים לבחירת זר אבל בירושלים

תוכן עניינים

למרבה הצער, בין האירועים השמחים שמקיפים אותנו, בהם הפרחים הם כוכבים של ממש, ישנם גם מצבים שבהם הפרחים נשלחים דווקא כאמצעי ניחומים. בפרט, כאשר אדם קרוב הולך לעולמו, זר אבל בירושלים הוא אחד האמצעים הטובים ביותר להביע אמפתיה והזדהות עם כאבם של האבלים. עבורם זוהי מחווה מיוחדת ומרגשת מאוד, אך חשוב לזכור כי ישנם סוגים שונים של זרים. אז איך בוחרים את הזר הנכון?

 

זר אבל בירושלים – חבצלות או ורדים?

בין הפרחים השונים, חבצלות וורדים הם פרחים פופולריים שמרכיבים לא פעם את זרי האבל. יש לכך סיבות טובות מאוד, כמובן, שכן החבצלות מסמלות את נשמתו השלווה של המנוח ואילו הוורדים הלבנים מסמלים רוחניות וטוהר. אם כן, כשאתם בוחרים זר אבל בירושלים כדאי לבחון את סוגי הפרחים, כאשר ישנן אפשרויות רבות אחרות בנוסף לוורדים ולחבצלות. כך ניתן להשתמש בפרח הציפורן, בחרצית או בסחלב, וגם היקינתון יכול להופיע במקרים רבים בסידורי הפרחים.

 

זר אבל בירושלים – העיצוב הנכון

בבחירת זר אבל בירושלים ישנן מספר אפשרויות, אך אין ספק שזר הגלגל הוא הפופולרי מכולם. למי שעדיין לא מכיר, זר "גלגל" הוא זר שבו שזורים הפרחים כשהם יוצרים מעגל, ובמרכזו של המעגל ניצב סרט שחור. על גבי הסרט ניתן להוסיף כיתוב מיוחד, ולרוב יהיה זה שם הארגון או האדם המשתתף בצער המשפחה, ואליו ניתן להוסיף ציטוט, פסוק מהתנ"ך או השתתפות בצער. ניתן לעצב גם זר קלאסי אליו יוצמד הכיתוב "יזכור" או שם הארגון, כמובן, אך הזר העגול הוא הזר הקלאסי שמשתתף לרוב בטקסי הלוויות.

 

זר אבל בירושלים – כך תבחרו את הזר המתאים

אם אתם לא ממש בטוחים איזה זר אבל בירושלים מתאים לכם, אילו פרחים כדאי לשזור או אילו צבעים, תמיד תוכלו להתייעץ עם חנות הפרחים. אנשי המקצוע המנוסים יוכלו לייעץ, להציע חלופות שונות ולסייע בקבלת ההחלטה הנכונה עבורכם. זוהי הדרך הפשוטה והטובה ביותר לבחור את הסידור המדויק, את שילובי הצבעים ואת הטקסט שיופיע על גבי הסרט. בנוסף, החנות גם תדאג להכין את הזר בזמן ולשלוח אותו אל המשפחה או אל בית העלמין, מה שיסיר מכם עוד דאגה אחת בתקופה הרגישה כל כך.

 

זר אבל בירושלים – בחירת חנות הפרחים

חשוב לזכור עוד, כי כל סידור פרחים צריך לשלב בתוכו פרחים טריים ורעננים, והשזירה חייבת להתבצע באופן מדויק וללא פשרות. לכן, לפני הכול כדאי לוודא שאתם עובדים מול חנות פרחים המעניקה תשומת לב רבה לכל פרט ופרט. כך תוכלו לדעת שאתם מעניקים זר מכובד מאוד, כזה שמשקף את הערכים שלכם ומייצג אתכם או את הארגון בצורה טובה. כשמדובר בזר שמטרתו לנחם אדם חשוב, אין ספק שלאיכות יש תפקיד מרכזי, ורק חנות פרחים שמקפידה על טריות, איכות ודיוק, היא חנות שתעניק לכם את המענה המתאים ביותר עבורכם.

 

זר אבל בירושלים – מביעים הזדהות בצער

אז נכון, הפרחים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו והם נמצאים שם גם ברגעים השמחים אבל גם ברגעים קצת פחות שמחים. כפי שהם משמשים אותנו כדי להביע רגשות של שמחה, התרגשות ואהבה, יש להם מקום של כבוד גם בהבעת תנחומים ובהזדהות עם צערו של אדם הזקוק לניחומים בשעתו הקשה. היום גם אתם יכולים להעניק זר אבל, לבחור את הסידור המתאים ולשלוח את הזר ישירות לבית המשפחה האבלה. חנות הפרחים המקצועית תדאג לעשות זאת ברגישות רבה מאוד, כדי שלכם תהיה דאגה אחת פחות.

 

PEXELS