לטהר את הבית ממזיקים

תוכן עניינים

 

הדברת פשפשיםיש דברים שעדיף לא לעשות לבד ואחד מהם הוא הדברת פשפשים. פשפשים הם שם כולל לכל מיני המזיקים הזעירים שלא תמיד מצליחים לראות אבל בהחלט מרגישים את העקיצות שלהם ואת התוצרים שהם משאירים מאחוריהם. הם מסוכנים בסופו של דבר בעיקר אם מדובר בפשפש מיטה שיכול להיטפל לתינוקות ולילדים ולגרום לנזקי בריאות גם למבוגרים. חובה להיפטר מהם בדרך מסודרת ומאורגנת משום שאם משאירים כמה מהם בטעות בהדברה לא נכונה הם פשוט לא יעזבו אתכם.

מה צריך לדעת על פשפשים?

הם אוהבים מאוד חום ולחות ולכן בתים שבהם יש נטייה לאגירה של רכוש מיותר הם בית הגידול החביב עליהם. כדי להתחיל בהדברה וכדי לאבחן נכון מומלץ לעשות סדר ביית ולהיפטר מכל הרכוש המיותר שצובר עובש וטחב בפינות אפלות במחסנים ובחדרים אינכם מגיעים אליהם בדרך כלל. בכלל, ניקיון יסודי של הבית הוא הכרחי גם כדי לאתר בעיות נוספות ולתקן על הדרך כל מה שדורש תיקון ולמנוע מקומות מסתור גם ממזיקים אחרים. כך שיחד עם מקצועני ההדברה של חברת פאפא הדברה, כדאי לעבוד יחד על ארגון הבית מחדש.

שלבי ההדברה

הדברת פשפשי מיטה ופרעושים נעשית על ידי הבידוד של הפריטים הנגועים וטיפול בהם, תוך כדי חיטוי והדברה בכמה שלבים. זה חיוני משום שלפשפשים ומזיקים כאלה יש מחזור חיים של גלגולים משלב הביצה לבוגרים ולכן חייבים לתפוס את כולם ולוודא שהדבירו את כל המחזור השלם של הטפיל. זה כולל שימוש בחומרי הדברה שחייבים להיות תקניים ובטוחים לשימוש ולכן חשוב מאוד לעבוד עם מדבירים מוסמכים שיודעים מה הם עושים. תוכלו לשאול אותם שאלות על איכות החומרים כדי להיות בטוחים.

הדברה בכל מקום

כדי להיפטר מהם סופית יצטרכו לטפל במזרנים בכל סדק וגם בחדר עצמו כדי לוודא שהיצורים המיקרוסקופיים האלה אינן מסתתרים במקומות הכי נסתרים. הדברה יסודית באמת כוללת הבנה והיכרות עם ההעדפות של הטפילים ולכן זו עבודה שעדיף למסור לחברה מקצועית. מדבירים יודעים טוב יותר באילו מקומות מפתיעים מסתתרים הפשפשים ועל הדרך יכולים לוודא שהבית נקי ממזיקים נוספים.