קבלן שיפוצים בצפון

תוכן עניינים

 

פרויקט שיפוצים הוא מן פרויקט כזה שאנחנו מאוד רוצים כבר להוציא אותו אל הפועל, להשלים אותו וליהנות מהתוצאות הסופיות שלו, אבל גם כזה שמעורר בנו לא מעט חששות ודאגות, בעיקר סביב ההתנהלות מול אנשי המקצוע המעורבים וסביב היכולת שלנו לוודא שהם יפעלו על פי הסטנדרטים הראויים. מציאת קבלן שיפוצים בצפון היא אינה משימה מורכבת מדי, אבל מציאת קבלן שיפוצים מקצועי, אמין ומסור, זה כבר סיפור אחר לגמרי ובשורות הבאות נספר לכם מה אתם יכולים לעשות כדי לשפר מאוד את הסיכויים שלכם בעניין.

 

רשימת קבלנים פוטנציאליים

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לאסוף לעצמכם רשימה של קבלנים פוטנציאליים אותם תוכלו לבחון ומתוכם תוכלו לבחור את האחד המתאים לכם. את רשימת הקבלנים הפוטנציאליים הכי נכון לבנות באמצעות חוות דעת מקצועיות שאתם מקבלים מאנשי מקצוע כמו מהנדסים, מעצבי פנים, אדריכלים, קבלנים בניין ואפילו מוכרים במרכזי מכירה של חומרי בניין. בנוסף, תוכלו להיעזר גם בהמלצות מחברים, בני משפחה, שכנים ומכרים, אם כי בכל המקרים האלה אתם רוצים להיות בטוחים שאתם יכולים לסמוך על כל המלצה וכל חוות דעת במאה אחוז. אם תחפשו מספיק טוב, תוכלו תמיד להגיע לרשימה של יותר מאשר קבלן בצפון אחד ויחיד.

 

הצעות מחיר

כעת אתם רוצים לבקש הצעות מחיר מכל אחד מהקבלנים הפוטנציאליים. לשם כך עליכם לגבש תכנית שיפוץ מסודרת ומפרט טכני מסודר של כל הנדרש, החל מהדברים הגדולים כמו תוכנית עבודה ועד עבודות ספציפיות כמו החלקת קירות לדוגמה. הסיבה לכך היא שאתם רוצים שכל ההצעות שתקבלו תהיינה ברות השוואה זו לזו ושאף קבלן שיפוצים בצפון מבין אלו שאתם בוחנים, לא יוכל להוסיף לכם פתאום עלויות תוך כדי תנועה. אתם מבקשים דבר ברור ואתם מבקשים שיתנו לכם הצעה סופית ומגובשת בהתאם לכך. השוו בין ההצעות והתמקדו לא רק במספר, אלא גם באופן הגשת ההצעה, במידת הפירוט, בגמישות שמעניק איש המקצוע בהצעה וכן הלאה. כל אלה יכולים לרמוז על רמת המקצועיות והאמינות שלו. לבסוף חשוב מאוד להקפיד על בחירת קבלן רשום בלבד וכן חשוב לסגור הסכם עבודה מסודר שמעגן את כל הדברים החשובים מבחינתכם.