שלבי איתור נזילות מים

תוכן עניינים

אף אחד לא ישמח לגלות כי ישנה נזילה בתוך הבית. אך אם תפעלו בצורה נכונה תוכלו למנוע מהנזילה להביא איתה נזק נוסף. אז מהם השלבים הנכונים להתמודדות עם נזילה בבית? החלטנו לרכז עבורכם את השלבים השכיחים שאותם מוטב לכם לדעת. ברגע שתוודאו כי כל השלבים מתרחשים, אין סיבה שלא תוכלו להיות רגועים. זה לא משנה אם הנזילה מתרחשת בבית או דווקא בעסק.

 

שומרים על ערנות גבוהה

על מנת לבצע איתור נזילות מים יהיה עליכם לקרוא לאינסטלטור. אך הערנות הגבוהה שלכם היא זאת שיכולה לעשות את כל ההבדל. תצטרכו לשים לב להימצאות של רטיבות או כל מיני סימנים מחשידים אחרים. לאחר שתשימו לב לסימנים המחשידים השונים תוכלו להזמין אינסטלטור. רק הסימנים המחשידים הם אלה שיגרמו לכם לקרוא לאיש מקצוע מיומן.

 

מזמינים אינסטלטור מנוסה

איתור של נזילה מכל סוג שהוא זוהי משימה של אינסטלטורים בלבד. אל תנסו לקחת את האחריות על הכתפיים שלכם כי זה עלול להיות מאוד מסובך. בחירת האינסטלטור זה לא עניין של מה בכך, ומוטב כי תבחרו אינסטלטור מנוסה. איש מקצוע שתוכלו לסמוך עליו שהוא יבצע את העבודה בדיוק כמו שצריך. אל תזמינו אליכם לבית אינסטלטור שאינכם בטוחים לגבי היכולות שלו.

 

איתור מקצועי של הנזילה

פעולת האיתור של הנזילה היא הפעולה הכי חשובה. באמצעות הפעולה הזאת יהיה ניתן לאתר את מקור התקלה, וכך לחסוך לא מעט בלגן בהמשך הדרך. את הנזילה עצמה מאתרים על ידי מצלמה תרמית שבה אמור להשתמש האינסטלטור. המצלמה התרמית מסייעת לאינסטלטור להבין בדיוק מה קורה מאחורי הקירות. אילולא המצלמה התרמית האינסטלטור לא היה מצליח למצוא את מקור הנזילה.

 

תיקון הנזילה ומתן אחריות

השלב האחרון יהיה תיקון של הנזילה ומתן אחריות ללקוח על העבודה. התיקון של הנזילה הוא הכרחי על מנת למנוע ממנה להמשיך לעשות בעיות. יש אינסטלטורים שגם מבצעים ייבוש תת רצפתי על מנת למנוע בעיות בהמשך. אחרי שמבצעים את כל התיקונים, הלקוח אמור לקבל אחריות. האחריות היא תעודת הביטוח לכך שהעבודה בוצעה בדיוק כמו שהיא הייתה אמורה להתבצע.